Hvordan sikre vi sammenholdet  og god drift i KBHFF? Kom til fællesmøde d. 26. november

— English version further down —

Kære medlemmer

KBHFF inviterer jer til fællesmøde, hvor vi sætter fokus på godt sammenhold og en stærk drift mellem afdelinger og de fælles arbejdsgrupper. Vi kommer blandt andet til at arbejde med, hvordan vi skaber bedre afdelinger og arbejdsgrupper, intern kommunikation og hvordan vi generelt styrker vores handlefællesskab.
Vi mødes på Hotel- og Restaurantskolen fra. Kl. 17:00 – 21:00 – vi glæder os til at se dig.

Fællesmødet er der, hvor foreningens medlemmer har mulighed for at sætte deres præg på foreningen. Det er nogle hyggelige timer, hvor vi fejrer fællesskabet, spiser aftensmad sammen og lærer hinanden bedre at kende.

Dagsorden

17.00 – 18.00 Punkterne fra dagsordnen gennemgås i plenum. Der kan stilles opklarende spørgsmål, men længere diskussioner tages i mindre grupper.

18.00 – 19.30 Ud fra dagsordenens punkter arbejdes der i mindre grupper, eksempelvis planlægning af et større arrangement, kommunikationskampagne mm. Der kan også være konkrete opgaver, der løses fx arbejdsgruppemøde for indkøb.

19.30- 20.00 Fællesspisning

20.00 – 21.00 Fremlæggelse af forslag af arbejdsgrupperne og diskussioner af relevante emner i plenum.

Dagsorden og tilmeldningsliste findes her

      

Vil du gerne være med til at lave mad til fællesspisningen?

Så send en mail til vores fælleskoordinator på fk@kbhff.dk og meld dig på køkkenholdet.

P.S. husk og medbring en boks til rester, hvis der er rester fra fællesspisningen.

Hvor mødes vi?

Fællesmøderne afholdes på Hotel- og Restaurantskolen på Vigerslev Allé 18, 2500 København, hvor foreningen også har sit fælleslager, i kælderlokalerne ved kursuskøkkenet A 006. Drej til højre efter indgang på skolens område fra Lyshøjgårdvej og kig efter en åben kælderindgang/dør. Ring til 28887923 hvis du ikke kan finde os. (Du kan også finde et kort i dagsordenen).

--- English version ----

KBHFF invites you to a cooperative community meeting, where we will focus on strong unity and efficient operations between departments and the shared working groups. We will be working on how to improve our departments and working groups, internal communication, and how to generally strengthen our cooperative community. We will meet at Hotel og Restaurantskolen on November 21 from 5:00 PM to 9:00 PM.

The cooperative community meeting is where members have the opportunity to shape the organization. It will be a few enjoyable hours where we celebrate the community, share a meal together, and get to know each other better – we look forward to seeing you.

   Agenda

5:00 PM – 6:00 PM: The agenda items are reviewed in plenary. Clarifying questions can be asked, but longer discussions are held in smaller groups.

6:00 PM – 7:30 PM: Based on the agenda items, work takes place in smaller groups, such as planning a larger event, communication campaign, etc. There may also be specific tasks to be completed, such as a working group meeting for procurement.

7:30 PM – 8:00 PM: Communal dining

8:00 PM – 9:00 PM: Presentation of proposals from the working groups and discussions of relevant topics in plenary.

The agenda and registration list can be found here

Would you like to help prepare food for the communal dining?

Then send an email to our communal coordinator at fk@kbhff.dk and sign up for the kitchen team.

P.S. Remember to bring a container for leftovers if there are any from the communal dining.

Where do we meet?

The general meeting is in the basement rooms next to the course kitchen A 006 Turn right after entering the school grounds from Lyshøjgårdvej and look for an open basement entrance/door. Call 28887923 if you can't find us.